Vastaa aiheeseen: 11 syytä rakastaa Suomea

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä 11 syytä rakastaa Suomea Vastaa aiheeseen: 11 syytä rakastaa Suomea

LINKKI

pentti52
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 16
Vastauksia: 397

Huolestuneena olin seurannut tämän ketjun hiipumista, mutta pienellä provokirjoittelulla saimme ketjuun lisää henkeä. En koe sitä kovinkaan vääräksi, onhan ketjun aihekin ollut hieman provo. Kysymyksen asettelu jo sinänsä ( 11 syytä rakastaa Suomea ) tarjoaa lukemattomat mahdollisuudet provoiluun tai trollaamiseen. Ehkäpä tällä menolla pääsemme yli 100 viestin ?
Totta on, että sekä Suomessa että Espanjassa asumisessa on omat hyvät ja huonot puolensa. Tässä ketjussa viestien sävy ja kärjekkyys vaihtelee itse kunkin kokemusten, asenteiden ja olosuhteiden mukaan. Varmasti Espanjassa asuva puoltaa herkemmin asuinmaataan mitä enemmän on Espanjaan sitoutunut. Sitoutumisella tarkoitan asukkaan olosuhteita, kuten esim. omaa asuntoa (Espanjassa), avioliittoa tai verotuskohtelua ja tietysti kansalaisuutta. Kannanottoon vaikuttaa tietysti myös ulkoiset tekijät, joihin ei asukas itse voi vaikuttaa, kuten esim. sää ja terveys. Itse asiassa kysymyksessähän on jokaisen oma valinta, jonka jokainen on tehnyt omaa kokonaisetuaan silmälläpitäen.
Itse aiheuttamaansa fleimiin ei kannattaisi ehkä ehkä ottaa kantaa, mutta sen voin luvata, että minulle käy keskustelukieleksi mikä tahansa Tarmon ja Santiagon esittämistä kielistä, niin suomi, ruotsi, englanti, espanja tai saksa. Wie Sie wollen. – Santiago ymmärsi viestini aivan oikein lieväksi provoiluksi, mutta Tarmohan ui rysään kuin kutuhauki katiskaan. Noh, oppia ikä kaikki.
Mukavaa oleilua Espanjaan ! Pian lämpenee.