Vastaa aiheeseen: Asunon oston rahoitus

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Asunon oston rahoitus Vastaa aiheeseen: Asunon oston rahoitus

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä santiago
santiago Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

^^  Koska olen optimistisesti tulevaisuuteen katsova eläkeläinen , mietin meidän kämpän ostovaiheessa viisi vuotta sitten sitäkin miten liikkua jos liikuntakyky huononee .  No, meillä on talossa hissi . Sillä pääsee autotallista ja tietysti joka kerroksesta pyörätuolilla tai rollaattorilla, jopa ”sähkötuolilla” asuntoihin. Kadulta myös on esteetön kulku talon käytäviin , mistä on sitten esteetön kulku asuntoihin. Uima-allasalueelle on samoin esteetön kulku luiskaa pitkin. Sisällä kämpässä ei ole kynnyksiä eikä esteitä. Kylppärit ovat kyllä espanjalaista normigamaa mitoiltaan. Mutta etenkin isompaan kylppäriin , missä on amme , pääsee mun käsityksen mukaan kevyesti vaikka pyörätuolillakin. Ja kyseessä on ihan normitalo täällä meidän urbanisaatiossa. Normihintainen myös. Hissi tietenkin nostaa jonkun verran yhtiövastiketta. Mutta laadusta joutuu aina maksamaan. Täällä kehitysmaassa itse.  Suomessahan usein fatta hoitaa nämä pikku muodollisuudet, kuten vuokranmaksun. Mutta Suomihan on tunnetusti maailman paras maa.

• Tätä vastausta muokkasi 3 vuotta, 7 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä santiago santiago.