Vastaa aiheeseen: Henkilöverotus Espanjassa

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Henkilöverotus Espanjassa Vastaa aiheeseen: Henkilöverotus Espanjassa

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä santiago
santiago Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Mä saan vieläkin suurta tyydytystä ja hupia kun mä muistelen ihmisten ilmeitä aikoinaan Suomessa kun mä kerroin että mä olen koti-isä ja vaimo elättää mut.  Tilannehan oli sen verran todenmukainen , että mä olin PÄÄSSYT eläkkeelle ennen virallista ikää ja vaimo kävi vielä duunissa. Ja kaiken huipuksi mun eläke oli samaa luokkaa kuin Jefan liksa. Että kyllä mä oikeasti nippa nappa itseni elätin.  Syvässä mutta sitkeässä tuntuvat kuitenkin olevan ihmisten mielikuvat oikeista sukupuolirooleista.   Sen pitäisi mennä niinpäin , että äijä painaa duunia viimeisillä voimilla ja vähän ennen tai vähän jälkeen eläkettä paukkuu pumppu. Vaimo makoilee himassa ja lipittelee valkoviiniä päivän mittaan katsellen jööttisarjoja telkkarista. Välillä tietysti talkkari, postimies tai muu pizzalähetti käy hoitelemassa ihmissuhdeasiat.     Täällä rannikolla asiat ovat vielä paremmin. Jos äijä on selvinnyt tänne asti hengissä, niiin sitten kun noutaja tulee ja vaimosta tulee varakas leski , on apukin lähellä. Tosta saa toiselta rannalta aidon (nuoren) karvakäden halvalla . Sieltä niitä on oikein kilpaa tulossa, kiipeilemässä aidan yli päästäkseen palvelemaan suomalaista leskeä.