Vastaa aiheeseen: Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Lapsiperheet Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa Vastaa aiheeseen: Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä santiago
santiago Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

On asioita jotka ei ikinä muutu. Kuten nämä matkatoimistojen selitykset. Samat lorut oli käytössä jo kauan , kauan sitten. Vanhoina hyvinä aikoina kun  näitä seuramatkoja vasta aloiteltiin todenteolla. Oli Spiesiä , Keihäsmatkoja ja monia muita jotka ovat kadonneet matkatoimistojen taivaaseen. Jo silloin oli näitä äkkilähtöjä, samoilla varoituksilla epämääräisistä majoituksista. Mun käsityksen mukaan ehdot ovat nämä, ettei äkkilähtöjen ostajalla ole mitään tsargoa valittaa mistään mitä eteen voi tulla. Todellisuudessa majoitukset ovat olemassa olevissa hotelleissa. Olen ihan itse todistanut sellaistakin , että kun me köyhänä nuorenaparina oltiin ostettu ihan esitteestä halvin tajousmatka , missä majoitus oli suunnilleen kellarissa, ihan esitteen mukaan. Niin samalla lennolla mukana olleet äkkilähtöläiset olivat asuneet neljän tähden majoituksessa. Halvemmalla kuin me. Nykyään , köyhinä eläkeläisinä ei ole tarvinnut näitä seuramatkoja ostella. Booking com ja oma kansanauto vievät sinne minne  halutaan . Majoituksissa voi silti tulla yllätyksiä. Kehut ja kuvat eivät tunnu aina bookingin hotellikuvauksissa täsmäävän todellisuuden kanssa.  Vähiten pettyy kun panee vähän enemmän fyrkkaa likoon eikä varaa alle neljän tähden hotellia. Tämä pätee sitä paremmin mitä eksoottisempi, lue kauempana länsieuroopasta, kohde on.