Vastaa aiheeseen: Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Lapsiperheet Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa Vastaa aiheeseen: Lentokoneessa pienten lasten kanssa kohti Teneriffaa

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä aurinkojaperhe
aurinkojaperhe Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 1
Vastauksia: 3

Hei Santiago! Näin minäkin olen asian ymmärtänyt, että hotellit ovat yhteistyöhotelleja eikä mitään murjuja, jotka matkaopas etsii paikanpäällä halpamatkustajalle.

Itse olen hyvin huomaavainen lentomatkustaja. Jos lapseni olisivat itkevää sorttia, en lentäisi heidän kanssaan. Minua itseäni vihastuttaa vanhemmat, joiden lapset hyppivät joka paikkaan, tönivät selkänojia ja ovat muutenkin kovaäänisiä. Näiden lasten vanhemmat ovat kaiken lisäksi täysin haltioituneita lastensa ihanuudesta ja odottavat samaa ihastusta takana olevalta matkustajalta, jolle pikkuinen pallero pärisyttelee suutaan ja tarjoaa limaisia lelujaan istuimen yläpuolelta kurkistellen tai repii edessä olevan hiuksia. Nämä vanhemmat vaihtavat vaipan totta kai siinä paikallaan istuessaan. Kanssamatkustajat saavat nauttia sulotuoksuista. Vaippa laitetaan istuimen edessä olevaan taskuun. Avatut pilttipurkit ja käytetyt peppupyyhkeet ym. sullotaan samaan lokeroon.

Olen itse hienotunteinen ja haluan matkustaa niin, että ihmisten silmien pyöritys ja kauhistus osoittautuvat matkan päätteeksi täysin turhiksi, kun he aluksi katsovat, että eikä, lapsiperhe istuu viereen. Muutoin pärjään varmasti, mutta juuri vaippareissut vessaan ja isomman lapsen vessassa käynnit mietityttävät. Ja totta kai voi sattua jotain yllättävää ja ennakoimatonta. Selviänkö siitä? Voi olla, että selviän tai sitten en.