Vastaa aiheeseen: laaturuokaa suomesta

Uusimmat Keskustelu Yleistä Purkautumisosasto laaturuokaa suomesta Vastaa aiheeseen: laaturuokaa suomesta

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä blues
blues Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 26
Vastauksia: 1920

Santiago,  onhan siina matkalla muutama mukava ruokapaikkakin. Seuraavan kerran kun ajelet poispain Espanjasta niin kokeile esim. Biarritz’in lentokentan ravintolaa. Sehan on siina melkein motarin vieressa. Heidan kalakeittonsa on vaikka pikku mutkankin arvoinen.

Ma olen antanut jo vuosia sitten periksi etta missaan kulkuvalineessa, poislukien ehka ”First Class” lentomatkat ei kylla kannata mieltaan pahoittaa ruualla. Sama patee kaikille muille kuin Porton  ja Biarritzin lentokentille. Eli kuivat leivanpalaset jotka maksavat melkein kullan hinnan painoltaan saavat mun puolesta olla tiskillaan. Samoin kaikki muutkin hinnat ko. paikoilla ovat karanneet koyhan lentajan ulottumattumiin. Ei voi kuin ihmetella miksi tama maailma on muuttunut nain.

On kait siina vikaa asiakkaissakin. Jos ei kukaan valita laadusta eika hinnasta niin siina se on tulos. Turha se on taalla urputtaa ettei sampylassa ole kuin pikku siivu metvurstia ja hintaa koko lounaan edesta.  Mieluummin kirje VR’lle etta nyt meni liian pitkalle.Kylla siellakin taso paranis jos jais nekin leivat kuivumaan. Ja jos ei niin sitten vaan omat evaat mukaan.

Ma olen joutunut kulkemaan Malaga-Lontoo valia puolen ikaani ja siita viimeiset vuodet ottanut omat evaat mukaan. Ma en enaa viitsi itseani harnata heidan ”sapuskoilla” enka toisekseen maksaa moisia hintoja.

Ma mieluummin ajan vaikka vahan pitemmankin matkan saadakseni kunnon tavaraa hintaan johon munkin rahat riittavat.  Eli mun mittani on tullut tayteen moisesta  ”business” mallista.  Ei musta suinkaan ”nuukaa” ole tullut, edelleen ostan Seutulasta lahtiessa ison palan poroa ja muita herkkuja mukaan mutten pirulauta maksa kymppia jostain korpunpalasta ja kupista teeta!