Vastaa aiheeseen: 'Normaaleja' elintarvikkeita Manner-Espanjan kaupoista?

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Ruoka ja viini 'Normaaleja' elintarvikkeita Manner-Espanjan kaupoista? Vastaa aiheeseen: 'Normaaleja' elintarvikkeita Manner-Espanjan kaupoista?

LINKKI

Piia
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 1
Vastauksia: 5

Santiago, asia on juuri noin kuin kerroit – Espanjassa useampaan otteeseen vierailleena ja siellä tulevaisuuden elämääni suunnitellessa kaipaan täällä koti-Suomessa Espanjalaista ruokaa, joka maistuu aidolle ruoalle, eikä sitä ole ensin käsitelty mauttomaksi ja sen jälkeen teollisesti lisätty makua kuten täällä. Lähinnä tuo minun kommentti, johon viittasit olikin tarkoitettu sarkastiseksi vihjaukseksi itselleni omista kirjoituksistani, kun alkoi omastakin mielestä tuntua siltä, että mulla on jotain ennakkoluuloja ja kaavoihin kangistumista 😀

pidän vain kovasti leipomisesta ja mies rakastaa esim. kinuskia, jonka tekeminen ei minun käsittääkseni ei onnistu ilman fariinisokeria – ja kun syntymäpäiväkakkukin pitäisi saada tehtyä.. 🙂 ja kyllä myönnän, että kummallinen fiksaatio löytyy kaurapuuroon, rahkaan ja raejuustoon 🙂

Ja se, mitä sanoit ettei meillä nuoremmilla taida olla muistikuvia oikean ruoan mausta, pitää valitettavasti turhan usein paikkaansa. Minä sentään vielä osaan tehdä ruokaa ihan oikeista, tuoreista raaka-aineistakin, Burgerkingiin tuskin tarvitsee turvautua ainakaan nälän vuoksi 😉