Vastaa aiheeseen: Snowbirdin ensimmäinen lento myöhässä

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Snowbirdin ensimmäinen lento myöhässä Vastaa aiheeseen: Snowbirdin ensimmäinen lento myöhässä

LINKKI

Loikkari
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 8
Vastauksia: 235

Ei me mitään enää muuteta, ensimmäinen kaupallinen lento, ja jos se on eilen lennetty niin siitä lähtee se vuosi tikittään. Ihan sama kenen koneella se on lennetty kun vastuullinen matkanjärjestäjä on Snowbird. Kirjoitin näin heinäkuussa 26. 2014: http://www.espanja.org/keskustelu/topic/onko-kukaan-varannut-matkaa-snowbirdin-kautta/page/3/#post-408560

Minä voin lähteä, ensimmäisestä kaupallisesta neitsytlennosta yksi vuosi on aika (365+1 pv jos lentää olen voittanut). Jos sen alle on jätetty konkurssianomus niin olen hävinnyt. Peruttuja lentoja ei lasketa lentämättömiksi, (teknillinen vika, lakko). Ensimmäinen lento kuten mahdollinen konkurssi kirjataan tähän ketjuun yhteisymmärryksessä niin pian kuin se on luotettavasta lähteestä luettavissa, esim ilmailuviranomainen, lehti, televisio. Maksu pankkitilille EU:n sisällä 1 kk sisällä tuloksen julkaisusta.

• Tätä vastausta muokkasi 10 vuotta, 3 kuukautta sitten Loikkari. Syy: päiväys ja linkki postaukseen