Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Suomen viranomaiset toimivat Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

LINKKI

santiago
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Tsori vaan , hyvä että joku on hereillä. Meni tarmot ja masat sekaisin . Toivottavasti tämä palsta ei ole niin vakava asia että tästä aiheutuisi pysyvää haittaa saati henkistä vammaa kenellekään. Vielä kerran nöyrimmin anteeksi.

Eläkkeiden verotuksesta  Suomi- Espanja kuviossa. Mun kokemuksen mukaan suurta eroa ei enää nykyään ole , ainakaan näissä meikäläisen tuloluokissa. Suomessa juuri ja juuri tulot menee kevyesti verotettavien osastoon ja  Espanjassa viime aikaisten verojen kiristysten ansiosta toisinpäin. Mulle ei verot koskaan olleetkaan pääsyy Espanjaan muuttoon. Monelle muulle se tuntuu olevan tärkeämpikin asia. Pääasia että fyffet riittävät, muutama satanen tai dona veroja enemmän tai vähemmän vuodessa ei maata kaada. Ja jos rahasta puhutaan hieman lisää, niin mun mielestä suurempi säästö kuin ikinä veroista , tulee alhaisemmista elinkustannuksista täällä. Kaikki paitsi netti on täällä halvempaa. Noin pillkkuja nusasematta.   Pelkästään meidän auton hinnassa oli eroa Suomeen sen verran , että taisi tulla 10 vuoden veroerot kuitattua.

Tämä rahasta. Henkisempiä arvoja joita ei voi rahassa mitata ovat sää eli ilmasto, henkinen ilmapiiri, sijainti Euroopassa jne. Eikä ole pikkujuttu sekään , että täällä voi ajella prätkällä vuoden ympäri, puolet ajasta pelkässä t-paidassa.