Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Suomen viranomaiset toimivat Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

LINKKI

santiago
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Ei nyt Tarmon päivä alkanut ihan oikeilla ennustuksilla. Ota ja putsaa se kristallipallosi ja katso uudemman kerran mitä siellä Santiagosta sanotaan.  Mä olen vaan köyhä eläkeläinen joka on omistanut kämpän täällä jo -80 luvulta lähtien. Tehnyt duunia Suonmessa kymmeniä vuosia , tsadin kaupungille , valtiolle ja yksityiselle. Kertaakaan ei ole luottotiedot vielä menneet , eikä multa ole vielä ikinä ulosmitattu mitään. Siteitä Espanjaan on enemmän kuin keskiverto suomalaisella, paljonkin. Katso sieltä kristallipallostasi millaisia , jos se olisi alkanut toimimaan. Kielitaitoa on omiksi tarpeiksi. Englanti ja espanja ja  jos viitsin, silloin tällöin osaan ruotsiakin. Miniä on uhannut panna mut opiskelemaan ranskaa, saa nähdä iskeekö inspis.

Em mä Suomea vihaa, mä vaan näen ja myönnän ja tuon julkikin ilmiselvät epäkohdat. Jotka korjaamalla Suomi olisi paljon parempi paikka asua. Siellä olisi hyvin vähällä vaivalla tehtävissä paljon suomalaisen perusväestön elämän parantamiseksi ja nimenomaan elämän laadun parantamiseksi. Ilmasto on mun mielestä aunuksesta, momen muunkin, mutta sillehän ei voi tehdä mitään. Joten sen suhteen jää ratkaisuksi muutto muualla. Ja juurikin näin olen tehnyt. Wannabe luonteet miettivät tätäkin lopun elämäänsä pääsemättä ikinä ratkaisuun.

Muuten helpottaako yhtään jos mä kerron , että mä olen ikäni maksanut veroni Suomeen ja joudun maksamaan niin kauan kuin elän ja suomalainen eläkelaitokseni on pystyssä. Ja se ei ole pieni summa.