Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Suomen viranomaiset toimivat Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

LINKKI

Largo Camino
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 0
Vastauksia: 20

Samoilla linjoilla Pintora. Minä en myös siedä suomalaisia minkä vuoksi olen ollut yksin viimeiset vuodet ja se tarkoittaa yksin. Niin kuin ”erakko” koska ei ole perhettä taikka edes oman kulttuurin edustajia satojen kilometrien säteellä, olen valinnut yksinolemisen. Onneksi asia tulee pian muuttumaan. 🙂
Hyvä kun ihmiset vielä jossain uskaltavat sanoa mitä ajattelevat, edes netissä! Minulta tämä nettikirjoittelu myös jää muuton jälkeen.
Olen ollut lähinnä tieto etsimässä ja olen saanut sen tarvittavan tiedon jo mitä kaipaisin eli mistä saan toimivan internet liittymän ehkä jo ennakkoon. Loppu hoituu sitten paikan päällä. Se kuitenkin on ”työkalu” jota ilman en pärjää ja suurin huoli. Minulla ei ole edes Facebookissa suomalaisia ”kavereita”. Parin taiteen parissa työskentelvän kanssa kommunioin ajoittain kun on jotain yhteistä mutta muilta osin yhteys suomalaisiin rajoittuu jopa Suomessa pakolliseen asioitiin. Ja sekin on liikaa.