Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Suomen viranomaiset toimivat Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

LINKKI

pintora53
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 3
Vastauksia: 85

En nyt varsinaisesti vastaa, komppaa tai väittele kenenkään mielipiteisiin nähden.

Kunhan mutisen omiani. 🙂

Suomi on minulle synnyinmaa, jossa olen saanut kasvaa, kokea iloja ja suruja, ainutlaatuisia muistoja, mutta nyt viihdyn Espanjassa, enkä Suomeen kaipaa.

Suomalaiset, minä, perheeni ja muut puhuvat samaa kieltä keskenään. Se on aika mukavaa. Toiset vaan on rakkaampia kuin toiset.

Kommunikoin mielelläni täällä verkossa kaikenlaisten suomalaisten kanssa. Uskon, että jokaisella ihmisellä on tarve sosiaalisuuteen ja toisaalta tarve yksityisyyteen, määrä ja keinot vaan vaihtelee.

Minulle tämä nettisosiaalisuus suomalaisten kesken riittää enimmäkseen, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Viihdyn livenä paljolti ”ei suomalaisten” keskuudessa. Siinä on sitä yksityisyyttä, vaikka joukon keskellä. Ei tarvii kokoajan osallistua ja ymmärtää.

Tämä avautuminen juontaa siitä, että taannoin joku kauhisteli, etten siedä suomalaisia. Pani miettimään…