Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Suomen viranomaiset toimivat Vastaa aiheeseen: Suomen viranomaiset toimivat

LINKKI

Largo Camino
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 0
Vastauksia: 20

Minä olen taas päässyt käsitykseen ettei suomalaiset opi ajamaan koskaan. Joka ainoa vuosi ensi lumien aikaan pelti rytisee. Säälittävää. Hurjastelussa on riskinsä. Joko se johtuu ”luonteen laadusta” että tykkää ajaa kovaa tai sitten kokemattomuudesta. Tuossa ohi kulkee tie jossa on jatkuvasti kuolonkolareita eikä niihin kukaan kummemmin reagoi, eli mistä moinen vuodatus Soile? Pääsethän sinä takaisin Suomeen jos täällä mielestäsi on paremmin ja ”turvallisempaa”.
Toinen vaarallinen ryhmä on vasta kortin saaneet. Ensimmäisen vuoden vähintään he ovat hengenvaarallisia, osa ei opi ajamaan koskaan.

Huolettaa tässä mielessä oma poika joka juuri täytti 18v, muutti omilleen ja käy autokoulua. mikä tarkoittaa että minä olen hoitanut velvollisuuteni ja nyt on minun vuoroni alkaa elämään. Ehkä hän seuraa perässä eräänä päivänä, minne nyt sitten pysähdynkään. Ehkä Aasiaan. Katsotaan.

Koska kuitenkin on huomioon otettava että liikenteessä ON vaarallista. Siellä on aina joku tuppikulli joka ei osaa ajaa ja oma lukunsa tässä ”rakkaassa” Suomen maassa on venäläiset rekat. Yleensä tuossa ohi kulkevan valtatien varrella sattuvissa kolareissa on toinen osapuoli rekka ja lisää vaikuttaa sietämätön sää ja huono näkyvyys eli siellä ja täällä ja vähän tuollakin on varjopuolensa.

Kunhan me tehdään parhaamme ratissa, loppu on ”Luojan kädessä” mitä sekin sitten tarkoittanee itse kullekin.