Vastaa aiheeseen: Muutto fuengirolaan/mijas

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Muutto fuengirolaan/mijas Vastaa aiheeseen: Muutto fuengirolaan/mijas

LINKKI

Tarmo
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 12
Vastauksia: 298

Lopetan osaltani tämän typerän keskustelun, jota voit itse tietysti jatkaa vaikka maailman tappiin.

– Salliver on mielestäsi hyvä koulu noin ulkoapäin katsottuna. Ja koulun omien sivujenkin mukaan se on hyvä. Hurraa!

– Espanjalaisten poliitikkojen kielitaidottomuus näyttää suorastaan häikäisevältä, kun vierelle otetaan suomalaiset kepujuntit. Eivät asiat sittenkään niin huonosti ole.

– Kommenttini espanjalaisopettajista eivät ole väitteitä, vaan sitaatteja tuntemieni opettajien kanssa käydyistä keskusteluista. Linkkaamani artikkeli puhuu aivan samasta asiasta, mutta koska et ymmärtäne englantia, on turha jatkaa. Montako espanjalaista opettajaa tunnet itse?

– Aivan – ei se PISAkaan kaikkea kerro. Sattuu vain olemaan maailman arvostetuin kouluopetuksen ja -osaamisen mittari. Mutta kun ei parempaakaan ole, voinet itse kertoa loput?

Ja mitä rasismiin tulee – itse otit asian puheeksi, vaikka sillä tuskin on mitään tekemistä käsiteltävän aiheen kanssa. Ellet sitten itse satu olemaan juutalainen mustaihoinen, jolloin lähetän kyllä vilpittämät pahoitteluni paskaisen naurun saattelemana.