Vastaa aiheeseen: Irtisanoutumisaika/autonomo

Uusimmat Keskustelu Opiskelu, työnteko ja yrittäminen Yrittäjänurkka Irtisanoutumisaika/autonomo Vastaa aiheeseen: Irtisanoutumisaika/autonomo

LINKKI

Tiuhti75
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 1
Vastauksia: 7

Tulin tänne siinä uskossa että olen normaalissa työsuhteessa. Työnantaja hoiti kaiken- sanoi että säästetään sotu-kuluissa. Edelleenkin olin siinä uskossa että homma menee muuten kuten työsuhteisen duunarin kanssa. KUINKA TYHMÄ TÄYTYY OLLA ETTEI HALUA MITÄÄN PAPERILLE?!? Oma hyväuskoisuuteni on se suurin murhe ja näillä tuloilla ei olla lomalla.

Eli jos käytän ystäväämme googlea ja se mulle tarjoaa monta gestoriaa niin on ihan sama mihin niistä lampsin?

Niin tätä työn iloa on kulunut vajaa 4 kuukautta, lähinnähän päivät kuluu ”valmiusasemissa” mutta ei voi paikalta poistua kuitenkaan. Työnantaja hoiti paperisodan ja hänen kirjanpitäjänsä hoitaa myös minun laskuni, autonomona siis koko ajan olen ollut.

Olen koittanut löytää irtisanoutumisaikaa mutten sellaista ole löytänyt. Onko se viikko, pari vai tuo 10 sekuntia kuten ylempänä ehdotettiin? Näillä liksoilla kun ei viitsi koko elämäänsä työnantajalle lahjoittaa..