Vastaa aiheeseen: Mistä kannattaa ostaa renkaat ja vanteet Aurinkorannikolla?

Uusimmat Keskustelu Yleistä Kokemuspankki Mistä kannattaa ostaa renkaat ja vanteet Aurinkorannikolla? Vastaa aiheeseen: Mistä kannattaa ostaa renkaat ja vanteet Aurinkorannikolla?

LINKKI

santiago
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Kun mä viimeksi ostin kaikki renkaat ne oli huomattavan edulliset ihan maahantuojan edustajalla. Ja kun mä halusin parasta, mikä ei ollut yhtään kalliimpaa kuin muutkaan merkit, osittain päinvastoin, mä ostin Continentalit. Tietysti kaikki ”isot merkit” on hyviä, eli eroja löytää vain Teknarin elämää tuntemattomat  insinöörit. Ja mitä mä olen huomannut , täällä on usein , ellei aina, maahantuojilla kovia tarjouksia renkaista. Kannattaa kysäistä. Hipercorin/ Corten auto-osastolla on AINA hyviä rengastarjouksia, usein Firestonesta.  Ja isoja rengasketjuja on useita, jos hermot kestää, eikun nettiin vertailemaan.

Ja mun huomio on , ettei täällä renkaat ole oleellisesti halvempia kuin Suomessa. Ja vaikkei espanja taipuisikaan ,ehkä kannattaisi ostaa mun mielestä paras täkäläinen autolehti, Autofacil. Edes Vileeni ei saa sydistä sen hinnasta , 2€, ja siellä on yleensä alan mainoksia. Voi äkkiä tulla hyvä säästö vaikkapa renkaista.