Vastaa aiheeseen: Onko kukaan varannut matkaa Snowbirdin kautta?

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Hintatasot Onko kukaan varannut matkaa Snowbirdin kautta? Vastaa aiheeseen: Onko kukaan varannut matkaa Snowbirdin kautta?

LINKKI

mañana mañana
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 30
Vastauksia: 188

Finnairista minulla ei ole loistavia kokemuksia viimeisen vuoden ajalta. Satuin varaamaan Finnairin lennot juuri kun catering oli aloittamassa lakon ja lentoemot myötätuntolakon siinä sivussa. Koneet ovat menneet epäkuntoon ja myöhästymisiä paljon. Finnairin plussia ovat edelleen matkatavarat, jotka sisältyvät hintaan ja jotain naposteltavaa koneessa. Paljon muuta ”erikoista” ei kyseisen firman lennoilla ole.

Varasin kerran lennot Ryanairin kautta. Hurjan monimutkainen systeemi. Koko ajan pomppaa jotain ihmeellisiä tarjouksia eteen, joita sai klikkailla kiinni. Huolimattomuuttani (syytän ponnahdusikkunoita) maksoin matkalaukun vain menomatkalle. Takastulomatkalla, kun olin tuomassa laukkua tiskille, sanoi edustaja, että minun tulee maksaa 100 euroa lisää jos haluan matkalaukkuni myös kotimatkalle.

Norwegian on hyvä lentoyhtiö. Nettiyhteys on kiva bonus. Harmi, että hintoihin ei sisälly laukkuja tai purtava koneessa. Eihän se ruoka ole mitään hyvää, mutta saapahan jotain tekemistä kun availee muovirasioita kurkistaakseen mitä siellä on. 🙂

Unelmien lentoyhtiö:

Matkan hinta: Malaga – Suomi – Malaga, 300 euroa tai vähemmän. Yhdensuuntainen matka olisi maksimissaan 150 euroa.

Matkatavarat: Hintaan sisältyisi käsimatkatavara, yksi matkalaukku ja bonuksena yksi golfbägi ilmaiseksi.

Mitään lippusia tai lappusia ei tarvitsisi tulostaa. Passia näyttämällä saisi maihinnousukortin.

Lentokoneessa tarjoiltaisiin pieni ateria ja juomia (luomua ja astiat kierrätysaineksista). Nettiyhteys, kuulokkeet ilmaiseksi ja uusi elokuva.

Lapsiperheet takimmaisille riveille. Jos matkustaa ilman lapsia, ei haluaisi kuunnella lasten itkua tai saada potkuja pitkin matkaa selkänojaan. 😀