Vastaa aiheeseen: Muuttokuorma Espanjasta Suomeen

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Hintatasot Muuttokuorma Espanjasta Suomeen Vastaa aiheeseen: Muuttokuorma Espanjasta Suomeen

LINKKI

mañana mañana
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 30
Vastauksia: 188

Santiago, toivon tosiaan, että muutollani on onnellinen päätös. Tarmo hei, ei minun elämäni niin kovin vaikeaa ole. Minusta on vain hauska kertoa suunnitelmistani tänne foorumiin. Tosissani olen tekemässä muuttoa Suomeen. Eihän minun juttujani ole pakko klikkailla auki. Lämmittää mieltä, että sinäkin Tarmo jaksoit puoli vuotta seurata autonostoprosessiani. 😉

Koitan saada romppeet mahdollisimman halvalla Suomeen. Mikäli se ei ole mahdollista, tuon romppeet sitten kalliimmin. Kunhan ne jotenkin saan kuljetettua. On se kyllä jännä, että joillakin tavaroilla on ihmeellisen suurta tunnearvoa. Ei raaski antaa pois vaikka taloudellisesti olisi järkevämpää jättää tänne.

Olen kuullut tapauksista, joissa 20 vuotta vanhat patjat on tuotu kalliilla kuljetuksilla ensin Espanjaan ja muuton yhteydessä ne kiikutetaan sitten takaisin Suomeen. Paljon halvemmaksi olisi tullut jos olisivat ostaneet uudet patjat, mutta ei voi, kun vain näissä patjoissa saa nukutuksi kunnolla. <3 Minä en ole sentään patjoihini kiintynyt.

Pohdin tuota espanajlaisen yksityisyrittäjän palkkaamista muuttokeikan tekemiseen… He eivät osaa kuitenkaan kuin espanjaa. Kamalia vaikeuksia tulleissa ym. ja kuorma luvataan saapuvaksi mañana mañana…

Joko suomalainen kuljetusfirma tai oma kuski ja romu, joka kestää edes keikan Espanjasta Suomeen. Olisi kyllä kiva perustaa se Saiturinkuljetus Oy…. 🙂