Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Uutiskulma › tänään se on täällä › …
Tokihan baareissa käydään rentoutumassa ja alkoholia käyttävät kaikki kansallisuudet, espanjalaisetkin toisinaan ihan reippaasti, vaan mitä tulee siihen osioon, jossa hieman hiprakkaista suomalaismutsia haastatellaan, on hänen vieressään istuva espanjalaistuttava(-mies) silmin nähden hämillään, ellei peräri nolona. 😕
No, tietysti tämä kaikki julkituomani on yksiomaan vain minun näkemykseni sekä mielipiteeni ja makuasioistahan ei pitäisi kiistellä. 🙂 Vai pitäisikö sittenkin? 😉
Ma olin aika pettynyt jaksoon. Olihan siina fiksun oloistakin porukkaa, mutta nuo baari-kohtaukset oli ihan jarkyttavia! Miksi pitaa nayttaa kannisia ihmisia? Olisi sita kai paljon muutakin…
Myos suomalaiset harrastavat mita mielekkaimpia asioita. Olisin mielellani nahnyt vaikka surffaamista, purjehdusta, sukeltamista, ratsastusta, maaseutua, luontoa, vaeltamista, koiraharrastajia, tanssiharrastajia, lapsiperheiden touhuamista jne. Kaikkea mukavaa ja kaunista.
Ei tunkkaisia baareja. Masentuneen oloisia ihmisia tuulipuvun takeissaan. 😕
Se hiprakka-mummo oli ihan pohjanoteeraus. Minkalainen ihminen menee esiintymaan humalassa tv-sarjaan?! Ei yhtaan sitten mieti, etta vaikkapa lapsenlapset sen nakevat. Siinapa hyva esimerkki mummolta. (NOT!) Ma en tee minkaanlaista eroa sivistyneen alkoholin kayttamisen ja humaloitumisen valille. Ei espanjalaiset ole sen kummempia. Koko suku saman poydan aareen ja joka toisella punaviinilasi nenan edessa. Minkalainen ihminen juo lastensa nahden? 😕
No juu… Jokainen tekee mita tahtoo ja vastaa siita ihan itse. Tsss…