””

LINKKI

Schooner101
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 13
Vastauksia: 229

”ei taatusti muuta kuin esteettista haittaa (sekin on nyttemmin poistettu samoin kuin pata sai taydellisen rasvakasittelyn tuon keikan jalkeen! Smiling )”

No ei arvostelu hukkaan mennyt, kun otit opiksesi, puhtaus on puoli ruokaa 😉

Silloin kun aloit noita mössöjäsi täällä esittelemään, pyysit arvostelua, mutta et huomannut kertoa että ainoastaan positiivinen kelpaa;)

Älä turhaan pahoita mieltäsi, vaan jatka samaan malliin herkällä silmällä seuraten kuten jo tuo astioiden oikeaoppinen käsittely ja uunin peseminen osoittaa.

”En ole vielakaan nahnyt yhtaan mr Scoonerin sapuskaohjetta; kylla makin ne osaisin koiranruoaksi haukkua! Se on helvetin hyva haukkua toisia kun ei itse pysty edes sita vetta keittamaan sen palamatta pohjaan!! Smiling”

Miten sen nyt noin haukkumiseksi otat, kun joka käänteessä itse mainitset että sen uuniruuan värisen koirasi kanssa ne syöt. Veden keittämisestä sanoisin että tuon kirjoitit vastoin parempaa tietoa.

Noh, Vilpertille ensimmäinen sapuskaohjeeni, olen jossain nähnyt hieman samanlaisen ohjeen mutta ahkerana ihmisenä sovelsin omalle keittiölleni sopivaksi:

”Schoonerin grillipaistos”:
Pilkotaan kourallinen perunoita kattilan pohjalle, silputaan 170g pekonia sekaan, vatkataan, silputaan muutama rehu joukkoon, puolen pulloa 80% Saarenmaata nesteeksi, mausteeksi Aromattia puolet täyttöpussista, keitetään tunti kaasuliedellä, unohtamatta vatkaamista, viisi karitsan sisäfilettä silputaan saksilla rehujen sekaan lämpiämään, nuoren karhun sisäfilettä 700g keitetään kera lopun Saarenmaan painekattilassa 3 tuntia, moralla suupaloiksi ja kattilaan makua antamaan, jos kaapista löytyy nakkeja niin puolen pakettia kyytiin, toinen puoli syödään heti ”Põltsamaan kange” sinapin kera. ellei niin sitten vaikka Roquefort juustoa koko paketti, tunniksi uuniin väriä saamaan, jos neste on haihtunut vatkataan tölkki kaljaa mukaan, otetaan uunista ja lisätään kermaa 2,5 desiä ja 250g voita (suolaista). Sitten vaan grillille muhimaan kunnes nestetasapaino on saavutettu. Eikä muuta kuin ääntä kohti. Kyytipoikana viikon käynyttä kotiviiniä (Reserva)

”enka ma ole vielakaan tullut noin katkeraksi kuin sina!! Smiling”

Katkeruudestakin olen täysin eri mieltä, ihan pyyteettömästi ja hymyilevin mielin (ehkä en ihan silkkihansikkain) kerron _oman_ mielipiteeni tuotoksistasi.

Hyvää luettavaa: http://carloskokki.com/

Loppuun vielä yhdelle vastausautomaatille täysin aiheeseen liittymätön jostain lukemani viisaus: ”Kunnon äijäporukassa ei heteroja tarvita”.

Aurinkoista päivänjatkoa 😉