Orkin syntymäpäivät 12.07.2007

Uusimmat Keskustelu Espanja.org Espanja.ORG -tiedotteet Orkin syntymäpäivät 12.07.2007

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 46)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä Ivanka
    Ivanka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 46
    Vastauksia: 854

Johan Toki on luvannut lausua tärkeitä sanoja ORKIN 1-vuotis syntymäpäivien johdosta.
    Minä toimin vain kuva-apinana 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Don Bavarontti
    Don Bavarontti Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154

onnea tuona päevänä… vanaha kansa lähtöö sillo heinää, siis Hermannina heinään… minnäe on kumminnii aena pitännä vappaata kansa tuona päevänä.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
    Johan Toki Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 86
    Vastauksia: 1851

Kiitokset ensinnäkin taitavalle graafikollemme Ivankalle, mutta vielä suurempi kiitos Karille joukkoineen jotka ovat toteuttaneet meille kaikille näin maukkaan ja mukavan leikkikentän! 🙂

Meidän lapsemme on nyt saavuttamassa kunnioitettavan 1 vuoden iän ja rakasta lastahan on tietysti hyvä myös juhlia! Ravintola Refla laittaa pöydän koreaksi ja tällä kertaa kaipaamme sitovat ilmoittautumiset, että osaamme varautua riittävään ruokintaan! Ilmoittautuminen käy kätevästi suoraan minulle palautelomakkeen kautta ( joka löytyy kun klikkaat avatartani ja sieltä kohtaa lähetä postia ) tai perinteisesti johan.toki@luukku.com Tee se nyt samantien – ettei unohdu. 😉

Lisätietoja juhlasta on myös tuossa itse ilmoituksessa, joten lukaise se myös… 🙂

Luvassa taatusti vauhtia ja vaarallisia tilanteita, hyvää ruokaa – vähän juomaakin, mutta ehdottomasti hyvää seuraa!

Kari voi sitten kun kerkeää kertoa hieman enemmän noista teknisistä- ja muista yksityiskohdista mitä kaikkea tämän vuoden aikana onkaan tapahtunut!

TERVETULOA!

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Selma
    Selma Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 38
    Vastauksia: 583

Vietämmekö Orkin synttäreitä myös Helsingissä?

Iltaunisena ehdotan paikkaa Helsingin keskustassa ja jo heti työpäivän päätyttyä esim. kello 17. Mekin sitten ukon kanssa jaksaisimme jopa kenties 3 tuntia olla mukana.

Koska en tunne keskustan terasseja, joku voisi ehdottaa jotain mukavaa paikkaa. Silleen sopivan matkan päässä bussiasemasta.

LINKKI

Suurta arwoa antaisin kyllä moisille ponnisteluille! Ryhtyisitkö vaikka Selma itse puuhanaiseksi?

Sen verran olen nyt näitä juttuja ” harjoitellut ” jotta vinkkaisin silleen, että päätä paikka ja sitten keräät ilmoittautujat ja eikun bilettämään! 😉

Valokuvia olisi aivan älyttömän kiva myös saada, mutta silleen, että jokainen saa itse päättää haluaako olla kuvattavana vai ei. Tuon asian kanssa en usko tulevan sen suurempia ongelmia, kunhan se vain tiedostetaan ja toimitaan jokaisen toiveita kunnioittaen – orkki hengen mukaisesti! 🙂

Tsemppiä ja katsotaampa kuinka monet bileet saisimme kasaan! 😉

Haloo Kuopio, Tampere jne. ! 🙂

LINKKI
    Selma Ei kirjautuneena

… mutta lähdemme juuri näillä minuuteilla syömään muikkukukkoa Kuopijoon ja tulemme vasta sunnuntaina.

Saisko joku jotain aikaan tällä välillä

Mukavaa kesäistä viikkoa

LINKKI

Miten olisi Osito, kun meidän rantajuhlien jälkeen ilmaisit kiinnostuksesi näihin puuhastelu hommiin, niin olisiko sulla nyt sitten aikaa vaikka tähän?

Tai onko kukaan muukaan kiinnostunut hommasta?

Joka tapauksessa Fuengirolassa biletetään! 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Tinttura
    Tinttura Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 23
    Vastauksia: 142

..Orkille. Toivottavasti Juhlat onnistuvat. Me taas myöhästyttiin

🙁

Kiitokset myös aktiivisille Ivankalle, Tokelalle ja Karille sekä muille, jotka olette ilostuttaneet, rimastuttaneet, vihastuttaneet,hämmästyttäneet meitä lukijoita tarinoilla ja keskusteluilla. Orkki on oiva paikka!
    Ps. Paikkakunnan vaihdos on vähän etuajassa, mutta kun ei taas tiedä milloin nettiin pääsee.

LINKKI
    Selma Ei kirjautuneena

Tokelalta toimeksi saaneena:

Tapaaminen Helsingissä Kolmen Sepän aukiolla 12.07. Hermannin päivänä kello 17.00 ja sateen sattuessa ravintola Zetorissa. Sen kummemmin ilmoittautumatta kaikki kynnelle kykenevät tervetuloa paikalle ottamaan yhdet tai useammat chervezat yhteisen laatikkomme kunniaksi.

Jotain merkiksi sopivaa koetan tuoda paikalle tai jospa jollain olisi mukanaan merkiksi sopivaa.

Siispä näkemiin torstaina!

LINKKI

Suosiota Selmalle ja juhlille! Me siis juhlimme täällä ja Helsinki sekä Tampere on jo aktivoituneita! Alkaa vaikuttaa hyvältä! 🙂

Koettakaapa nyt arvon juhliva kansa vielä aktivoitua niin, että muistatte alkaa laittamaan myös mukaan ilmoittautumisia! Tee se nyt heti, niin ei unohdu! 😉

Saadaanko vielä muita juhlivia paikkakuntia mukaan?

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Old Chap
    Old Chap Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386

Mulla on varattuna pullo paikallista XO-brandya (uskomattoman hyvää) ja meinaan jollakin tavalla juhlistaa torstaita silleen, että kokoonnun itsekseni kulauttamaan kupillisen Orkin vuosipäivän kunniaksi. Sinä päivänä olin muuten viime vuonnakin täällä Thaimaassa, joten perinne jatkuu.

Tuli lisäksi mieleen, että niillekin, joilla ei ole mahdollisuutta osallistua yhteenkään kansoitettuun tilaisuuteen, tulisi tarjota tilaisuus osallistua edes virtuaalisiin bileisiin vanhaan hyvään tapaan.

Kaikki samaan aikaan netin äärellä kukin mieluisine eväineen. Elän täällä Espanjaa viisi tuntia edellä, joten ehdotan teille mieluummin hyvin varhaista alkuiltaa tai sitten niin myöhäistä hetkeä, että olen ehtinyt herätä jo seuraavaan päivään.

Miltä kuulostaa ja jos, niin milloin?

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Don Bavarontti
    Don Bavarontti Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154

aattelin kupsaattoo torstae uamuna kupsaattoo 110-vuotis tujaakse joss son Orkkia 1 rosentti.. Tasasta 46 rosenttia ja hermannina heinästä lintsovoo db:tä 53 rosenttia. Tasapuolisuuven nimissä kupsaatan sen kolomessa osassa yks orkille, yks Karille ja kolomas itelle.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Old Chap
    Old Chap Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386

…kuvittelen aikeeni.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä blues
    blues Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 25
    Vastauksia: 1913

Ja mina onneton taidan tyytya Coca Cola Zeroon….vai uskaltaisikohan lasin viinia…tama dieetti.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Suoratukka
    Suoratukka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 110
    Vastauksia: 1765

Mä yritän raahata ruhoni sinne kolmen sepän patsaalle-
    taikka Zetoriin.
    Mitenkäs me sitten toisemme löydämme 😕

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 46)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.