”Mökkipäiväkirja 2012″/2 :)

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat ”Mökkipäiväkirja 2012″/2 :)

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä Vilperi
    Vilperi Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 12
    Vastauksia: 242

Ei sitten vähänkään liity Espanjaan kuin toisinaan hyvin etäisesti, mutta ehkä lievää selitystä sille, että teen reissuni vain talvisin. 😉
    http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?t=225

Tuosta fotosta keväällä aloitettiin:

Ylläpito halusi tsydeemin sulkea liiallisen pituuden vuoksi ja kehoitti aloittaman uuden, joten tehdään työtä käskettyä!! 🙂 🙂

Tuohon sitten jäätiin ennen sulkemista ja tuo keräsi äskeisen vilkuilun mukaan yli 5400 lukukertaa, joten lämpimät kiitokset kaikille jotka ovat näitä hörinöitä seuranneet ja jotkut ovat jopa vastanneetkiin harvakseltaan!! }:) 😉
    Viimeisin vastaaja ennen Adminia oli Vagabundo ja hänelle kiitokset viestistä; tervetuloa moikkaamaan koska tahansa ja yhteystiedot puhelinnumeroa myöten löytyvät noilta mun sivuiltani heti esittelytekstistä, joten mun löytämiseni ei ole vaikeaa!! 😉

Tähän sitten jäätiin mun viimeisessä viestissäni:
    Tuokin tarina sitten valmistui lopulliseen kuosiinsa kun aikaa ja tupakkia kului riittävästi!! Smiling Smiling
    http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1516#1516

Koiruuskin melkein yhtä ärhäkkään näköinen kuin isäntäsäkin tässä vaiheessa kun on tunteja rusnannu stooria!! Evil Evil

Vähän jutuntynkää on vielä jäljellä ennenkuin ukset täältä mökiltä kiinni laitan, joten toivon että porukalla olisi miellyttäviä lukuhetkiä loppuosankin parissa, joten Vilperi kiittää kaikkia ja jatkoakin seuraa mikäli en nyt äkkiä tyhjää potkaise! 😛
    Ja mikäs pahan tappaisi!??? }:) }:)

Se on Moron näin tamperelaisittain!!!

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena

Kun mä en enään näköjään pysty tuota tekstiäni muokkaamaan, niin voitko korjata nuo parit virheet ja sen jälkeen poistat tän viestin!!??
    Virhe 1: Tekstit osittain kuvien sivussa ja tarkoitus olisi, että olisivat kuvan alla.
    Virhe 2: Kopioinnista johtuen parit hymiöt ovat tekstimuodossaan kun oli tarkoitus, että olisivat kuvina.

Lämpimät kiitokset näin etukäteen!!
    T. Vilperi

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä johanmarc
    johanmarc Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 88
    Vastauksia: 335

Olisko tuo blogiosasto hyvä paikka tälle tarinalle? Vaikka on kiva lukea näitä juttujasi niin metromatkalla kun jonkun viestn avaa niin kestää turkasen kauan kun sivu latautuu kännykkään. 🙂

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena

Tässä vaiheessa myöhäistä: olisit avannut suus silloin alussa kun systeemiä kasasin!! 😉
    Mä kun en ole mikään blokkaaja, niin mulla ei ole hajuakaan niiden toiminnasta ja toisinaan tuntuu, että foorumillekin kirjoittaminen on työn ja tuskan takana.
    Pitäis varmaan joskus tutustua tuohonkin, mutta kun nää mun taitoni on muutenkin hyvin rajalliset tietsikan suhteen, niin se vanha koira on aika huono oppimaan uusia temppuja!! 😉
    Mää heittäisin osan hitaaseen lataantumiseen tuon ylläpidon harteille kun se ei saa tuota systeemiä toimimaan että selain avaisi uusimman viestin automaattisesti tai kun aihe on laitettu seurantaan, niin nekin viestit tulevat useamman tunnin viiveellä.
    Olet kaks tuntia sitten laittanut viestisi ja vieläkään ei ole tullut ilmoitusta sähköpostiin uudesta viestistä!! }:)
    Ja kun selasin noita vanhoja ilmoituksia tulleista viesteistä, niin jos koitat avata sen nk. uusimman mikä on tullut, niin palvelin herjaa: ”hakemaasi sivua ei löytynyt………” !!?? }:)
    Sen pääsivun se kyllä aukaisee, mutta sitten pitääkin ihan ite hakea se uusin viesti!!
    No; tuossapa taas ylläpidolle erilaista pähkäiltävää vaikka näistä on ollut ennenkin ollut juttua. 🙂
    Ehkäpä näemme vielä senkin päivän, että tämäkin foorumi toimisi kuin junan vessa kuten tuo ”mun” foorumini! }:) 😛 🙂 8)

Ihan ystävällisesti kaikille tahoille ja hyvää illanjatkoa!!

T.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä aikku
    aikku Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 5
    Vastauksia: 418

samoin myös se, kun kerran kirjautuessani salasana unohtui tai meni väärin ja pyysin uuden salasanan,niin sen jälkeen on aina uusittava eli pyydettävä uusi salasana kun entinen ei kelpaa tai myös se viimeksi uusittu salasana ei ikinä kelpaa, ja aina taas mentävä sitten uusimaan sähköpostin kautta uusiksi jokakerta. No sitten päätin että painan vaan punaiseta sulje-rastista ja nimi aikku roikkuukoon kaiken aikaan orgissa,,mutta ei se mitään 🙂 korjasin vähän otsikkoon, eli adminille terkkuja !

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena
    aikku kirjoitti:

samoin myös se, kun kerran kirjautuessani salasana unohtui tai meni väärin ja pyysin uuden salasanan,niin sen jälkeen on aina uusittava eli pyydettävä uusi salasana kun entinen ei kelpaa tai myös se viimeksi uusittu salasana ei ikinä kelpaa, ja aina taas mentävä sitten uusimaan sähköpostin kautta uusiksi jokakerta. No sitten päätin että painan vaan punaiseta sulje-rastista ja nimi aikku roikkuukoon kaiken aikaan orgissa,,mutta ei se mitään 🙂

Sä oot päässyt vähällä; minut tää foorumi hävitti kokonaan tuossa erään uudistuksen yhteydessä ja vaikka olen jo kohta viis vuotta tänne kirjoitellut ja kuviakin sen edellisen ”vilperi (ei varmistettu)” henkilön kautta oli satoja ja viestejäkin varmaan tuhannen pintaan, niin nykyään mä oon liittynyt tän vuoden alusta ja viestejä jotain 320 ja kuviakin vajaat sata vasta kerääntynyt plakkariin. }:)
    Tuossa kun käytiin koiruuden kanssa vähän mahdollisia pienpetoja vilkuilemassa, niin tuli mieleen sellainen seikka että, tuon mun foorumin voi myös laittaa seurantaan jolloin uusista päivityksistä saa automaattisesti viestin sähköpostiinsa ja se aukaisee viestin aina siitä uusimmasta, joten selaaminen jää pois. Tosin se vaatii rekkautumisen mun tietojen mukaan, koska tarvitaan sen palvelimeen tieto, että mihin sp-osoitteeseen viesti lähetetään. Eihän sinne mitään kirjoitella tarvi, mutta mä tietenkin toivoisin että jotain kommenttia joku joskus heittäisi!! 🙂 🙂

Ja etten ihan skeidaa höpisisi, niin tässä foto kun ollaan jo pihamaisemissa ”illan rientojen” jälkeen! }:)

Ps. Silläaikaa kun mä tätä viestiä rustasin oli sähköpostiinkin kolahtanut viesti:
    ”Greetings, Vilperi.
    |
    | Your subscription on Espanja.ORG
    | notifies you of new comments:
    |
    | Category: Yleiset pulinat
    | Author: Vilperi
    | Contact: http://espanja.org/user/6645/contact
    | Title: ”Mökkipäiväkirja 2012″/2 🙂
    | Link: http://espanja.org/node/70320
    | Direct unsubscribe link (thread):
    |
    http://espanja.org/s/del/node/nid/70320/-1/6645/07176474a520e1e5e4e177fe43e5a0d3
    | ——————————————————————–
    | New comment:
    | Author: johanmarc
    | Title: blogiosasto

Äänestä ylös!

Äänestä alas!

Olisko tuo blogiosasto hyvä paikka tälle tarinalle? Vaikka on kiva lukea
    näitä juttujasi niin metromatkalla kun jonkun viestn avaa niin kestää
    turkasen kauan kun sivu latautuu kännykkään.

| Link: http://espanja.org/node/70320#comment-82816
    | New comment:
    | Author: aikku
    | Title: niin..Vilperi + varsinkin admin

Äänestä ylös!

Äänestä alas!

samoin myös se, kun kerran kirjautuessani salasana unohtui tai meni väärin
    ja pyysin uuden salasanan,niin sen jälkeen on aina uusittava eli
    pyydettävä uusi salasana kun entinen ei kelpaa tai myös se viimeksi
    uusittu salasana ei ikinä kelpaa, ja aina taas mentävä sitten uusimaan
    sähköpostin kautta uusiksi jokakerta. No sitten päätin että painan vaan
    punaiseta sulje-rastista ja nimi aikku roikkuukoon kaiken aikaan
    orgissa,,mutta ei se mitään korjasin vähän otsikkoon, eli adminille
    terkkuja !

| Link: http://espanja.org/node/70320#comment-82819
    | This is an automated message. Please do NOT reply to the sender address!
    | To manage your subscriptions go to
    | http://espanja.org/user/6645/subscriptions

Aikunkin viesti oli kyllä mukana, mutta kun koitti linkkiä avata, niin vastaus oli tämmöinen:

”Hakemaasi sivua ei löytynyt, virhe 404

small alert

Hakemaasi sivua ei löytynyt, ole hyvä ja tarkista osoite.

Olethan varmasti kirjautuneena palveluun? (jotkut palvelut, kuten esim. hakutoiminta, edellyttävät sivustolla rekisteröitymistä. Katso oheinen lista.)

Mikäli virhe toistuu, ole hyvä ja ota yhteyttä sivuston ylläpitoon. Kiitos.”

Oliskohan näistä tiedoista jotain apua ylläpidolle!??? }:)

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena

Sapuskavoittoinen päivityskin tehty! 🙂
    http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1522#1522

Vielä orvokkikin jaksaa kukkia. }:)

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena

Hiukasen pitempi päivitys tuli tehtyä ”mökkipäiväkirjaan” . 🙂
    http://p2.foorumi.info/suomikerho/viewtopic.php?p=1540#1540

Ja ennen kuvaa moitteet ylläpidolle; sivusto on tökkinyt todella pahasti tuliketulla nk. päivityksen jälkeen ja tänkin viestin alkuunsaattamiseksi on menny yli puoli tuntia aikaa, kun välillä katkoo yhteyden ja lataa sivua minuuttitolkulla!! Saas näkee miten tuon kuvan liittäminen onnistuu!???? 😉 Suomeksi sanottuna; en edes viitsi yrittää lukea mitään sivuja vituiks menneen päivityksen takia!!! }:) }:) }:) }:)

Jep! Viis minsaa odotin ja mitään ei tapahtunut, joten pitäkää tunkkinne ja kuvaton ilmoitus tuli tällä kertaa, mikäli se suostuu lähtemään!??? }:) }:)

Tallensin viestin kyllä tökkimisen varalta!! 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä aikku
    aikku Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 5
    Vastauksia: 418

kivaa katseltavaa ja jutut myös 🙂 mutta tuleekohan sulta yhdellä kertaa liian paljon kuvia (ja juttua) kun ei niin kuin sanoit, ei meinaa pelittää niin nopeasti asiat esiin kuin pitäisi ? ja ps. jäi reseptit pois 🙂

LINKKI
    Vilperi Ei kirjautuneena

Respat ilmestyy sitten joskus tuonne sapuskapuolelle; pitäähän mun jotain vähän ”varastoonkin” jättää!! 😉
    Kuvat löytyy kyllä jo phuketista odottaen, että joku vääntäis niihin tekstitkin! }:)
    Mun sivusto kyllä aukee kohtuu nopeasti, mutta tää orkki veetuilee tän viimeisen päivityksen jälkeen oikein urakalla!! }:) }:) }:) }:)

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä espanjaorg
    espanjaorg Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 57
    Vastauksia: 157

Valitettavasti näyttää siltä, että tästä ketjusta ei ole tulossa positiivinen Espanja-aiheinen ja rakentava keskustelu, joten suljen kommentoinnin.

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.