https://www.facebook.com/riikosakkinen/posts/10153562625777759

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä https://www.facebook.com/riikosakkinen/posts/10153562625777759

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä Peter
    Peter Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 0

Tämmöstä kirjoittaa mr Riiko Sakkinen:

https://www.facebook.com/riikosakkinen/posts/10153562625777759

Riiko Sakkinen 17 t ·

SUOMALAISTEN MAAHANMUUTTO SAATAVA KURIINMinulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan, mutta mielestäni Espanjassa on jo liikaa suomalaisia. Heitä vyöryy hallitsemattomasti varsinkin Costa del Solin alueelle. Tulijoilla ei ole pienintäkään aikomusta integroitua espanjalaiseen yhteiskuntaan ja sopeutua paikalliseen kulttuurin.

Olen kuullut, että Fuengirolan suomalaisghettoon on perustettu vodkabaareja, ruisleipäkauppoja ja ohuisiin hiuksiin erikoistuneita kampaamoja. Juovat laihaa kahvia ja syövät keitttytyjä perunoita, vaikka ovat maailman rikkaimman ruokakulttuurin maassa. Eikä tässä kaikki, heillä on jopa suomalainen koulu. Eivätkö nämä maahanmuuttajat halua antaa edes lapsilleen mahdollisuutta tulla espanjalaisiksi? Mielestäni viranomaisten pitäisi puuttua tähän ja myös toiseen asiaan, joka on vieläkin vakavampi: suomalaiset ovat tuoneet mukanaan papin, joka pitää kerettiläisiä jumalanpalveluksia – vai itse saatanaako he palvovat. Ennen vanhaan täällä meillä päin vääräuskoiset poltettiin roviolla. Maassa maan tavalla! Mitä järkeä on tulla tänne, jos haluaa elää niin kuin barbaari? Jääkööt Suomeen, jos hauavat pitää inhottavasta ja takapajuisesta elämäntyylistään kiinni. Maahanmuuttajan pitää sopeutua ja osoittaa kiitollisuutta siitä, että saa asua tässä upeassa ja kauniissa maassa.

En ole mikään rasisti, mutta ällöttää katsoa kadulla suomalaisia, joilla ei ole sivistystä ja alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Ihmisiä he toki ovat mutta jotenkin alikehittyneitä sosiaalisilta taidoiltaan. Voivatko sellaiset sopeutua koskaan Espanjaan? Oletteko nähneet suomalaisten pöytätavat? Minä en ainakaan halua syödä ravintolassa, jossa on viereissä pöydassä suomalaisia. Entä se alituinen ryyppääminen? Oletteko nähneet selvää suomalaista? Horjuvat, kaatuilevat ja oksentelevat aamusta alkaen. Ehdottelevat humalapäissään rivouksia naisille ja jopa nuorille tytöille. En uskalla enää päästää tytärtäni yksin ulos, ettei hän joudu eläimen tasolla olevan suomalaisen kähmimäksi tai raiskaamaksi.

Mielestäni maahantunkeututujille pitää antaa puoli vuotta aikaa oppia kieli ja löytää työpaikka – jos ei kiinnosta kunnollinen elämä, niin heti takaisin pohjoiseen. Muilla kuin terveillä työikäisillä ei ole tänne mitään asiaa. Pitää olla myös tarkka rikollisen aineksen kanssa, pienimpiäkään lainvastaisuuksia ei saa sallia. Juopot törppöilevät suomalaiset pitää karkottaa välittömästi.

Suurin osa suomalaisista on elintasopakolaisia, eläkeläisiä jotka käyttävät hyväkseen Espanjan julkista terveydenhuoltoa ja ilmaisia lääkkeitä. Minä en halua rahoittaa verorahoillani ulkomaalaisten hyysäämistä. Espanjassa on monimuotoinen kulttuuri, emmekä tarvitse pohjoisen elintasopakolaisia rikastuttamaan sitä, sanovat kaiken maailman suvakit mitä tahansa. Espanja espanjalaisille ja suomalaiset ulos!

TykkääTykkää

Ihastu

Haha

Vau

Surullinen

Vihainen

KommentoiJaa

7,5 t.638798,2 t.8,2 t.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Luka
    Luka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 2

Hauska kirjoitus minun mielestäni.

Esillä 2 viestiä, 1 - 2 (kaikkiaan 2)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.