Heips! :) Tälläinen tyttö olisi tulossa fuengirolaan syys- ja lokakuuksi! (2009)

Etusivu Keskustelu Yleistä Esittele itsesi? Heips! :) Tälläinen tyttö olisi tulossa fuengirolaan syys- ja lokakuuksi! (2009)

Tämä aihe sisältää 3 vastausta, 3 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Käyttäjän jirafa88 avatari jirafa88 5 v, 1 kk sitten.

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Käyttäjän jirafa88 avatari
    jirafa88 Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 1

Elikkäs tulen tekemään työharjottelua Xanit – sairaalaan kyseisenä ajankohtana :)

Olen 21 – vuotias tytteli, lähihoitajaksi opiskelen ja innolla odottelen Espanjan matkaa! Olen täältä jo lukenut aika lailla kaikkia juttuja ja päivä päivältä odotan reissua yhä enemmän! ^^

Harrastan täällä Suomessa hiphop – tanssia ja lumilautailua ja olen mahdottoman eläinhöperö ja lapsista tykkään kans! Hauskanpito ja huumori on kulkee minun kans käsi kädessä.

Ja hox!
    Olisi kiva tutustua ja saada ystäviä jo ennen matkalle lähtöä ja sen aikana.. joten sinä, joka asut Fuengirolassa tai olet menossa sinne syys-lokakuussa niin ilmoitteleppa itsestäsi niin poristaan! :) Halvoista asunnoista saa myös ilmoitella, mulla on tosin aika hyvät mahkut saada asunto joltakin suomalaiselta naiselta, ja siihen kuuluisi täysihoito. Ehdotuksia toki otetaan vastaan!

Vastata voi tähän keskusteluun taikka sitten suoraan sähköpostin kautta: jensuli88@netti.fi

Aurinkoista kesää kaikille! 8)

LINKKI
    Käyttäjän Ocaso avatari
    Ocaso Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 276
    Vastauksia: 375

Lumilautailijalle tilanne ei voisi olla parempi rannikolla sillä jos olet paikalla talvella sinulla on mahdollisuus käyttää viikonloppusi lautaillen vaikka Sierra Nevadalla Granadassa. Paikka ei ole pitkällä, 2+ tuntia autolla ajaen Málagasta.

Lisätietoa: http://www.cetursa.es osoitteesta.

LINKKI
    Käyttäjän Ninja avatari
    Ninja Ei kirjautuneena

Mina oon Au Pairina taala Fuengirolassa/Torreblancassa joulukuuhun asti ja olis mahtava saada suomalaisia kavereita :) missapain asustelet? Mina oon 20vee iloinen ja puhelias tyttonen ja kans lahihoitajaopiskelija. Oulussa opiskelen niinku vissiin sinaki :) tanne oon tullu viime kuun lopulla.
    Mun s-posti on nrzei@hotmail.com niin sinnekkin voi laittaa postia tuleen.Olis kylla mahtava saada suomalaistakin kaveriseuraa :)

Ninja Kamarainen

LINKKI
    Käyttäjän jirafa88 avatari
    jirafa88 Ei kirjautuneena

Sori en oo hokannu käyä täällä nyt ollenkaan ! Minäpä vastaan sulle suoraa siihen sähköpostiin… ^^

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

People Who Like Thisx

Loading...