Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA? Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä PIPSA PIPPURI
PIPSA PIPPURI Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 2
Vastauksia: 5

Moikka sä toinen isoäiti Elviira joka haaveilet muutosta Portugaliin!  Mun vastaus tulee näin viiveellä kun läppäri hajosi (vasta 2 vuotta vanha) eikä kuulemma voi korjata!?  Nyt käytössäni tyttären nuorimmaisen 13v Kasperin antiikkinen 1980-luvun kone jota hän käyttänyt pelikoneena.  Saatuaan uuden hän lahjoitti koneensa mulle ja tää toimii loistavasti kuten kaikki VANHAT masiinat jotka myös kestää!

Vieläkö sinulla muutto Portugaliin mielessä?  Mä oon tutkinut koko Portugalin ”alta ja päältä” eli käynyt kaikilla sivustoilla missä mainitaan Portugal:)  Algarven alueella on esim. sellainen kylä kuin PORTIMAO joka vaikuttais kivalta mutta toki muitakin löytyy!  Alan olla mielestäni aikamoinen ”asiantuntija” kun oon istunut lukemattomia tunteja tutkimassa…siksi varmaan mun läppärikin hajosi:)))

Olen jopa google mapista kattonut reittejä miten sinne pääsis täältä – hiukan mutkaiselta näytää kun ei ole autoa!  Autolla pääsis Sevillan kautta nopeesti ja vaivattomasti!  Busseja ei mene ollenkaan täältä!  Lentoreitti Malaga-Lissabon (ei Faron kentälle yhteyttä) huono koska joutuis yöpymään Barcelonassa jonne lento menee ensin…. ja sieltä sit  Lissaboniin – aikamoista pomppimista ylös alas näiden paikkojen välillä! Lissabonista menee sit busseja myös Portimaoon mutta ainakin mun mielestä tuntuu hankalalta tää lentovaihtoehto!

Tuli mieleeni jopa että vuokrais auton mutta mihin sen sit palauttais siellä Portugalin puolella…eikä ole tullut hankittua kansainvälistä ajokorttia- Suomen kortti voimassa vielä 3v mutta eipä siitä paljon hyötyä!

Voishan Fuge-lehteen (tosin ilmestyy nyt kesällä vain kuukauden välein..) laittaa ilmoituksen onko joku menossa Portugaliin sit syksyllä ja mahtuiskos mukaan – eihän koskaan voi tietää josko vaikka onnistuis!

Oletko maisemissa koko kesän vai menetkö Suomeen?  Mä kestitsen vieraita täällä enkä mene Suomeen ollenkaan.  Mietin vaan että olis KIVAA NÄHDÄ jossain kuppilassa ja jutella enemmän kaikesta – toki yhteinen haaveemme olis pääpuheenaihe!

Jos näät tämän tekstini ottaisitko yhteyttä tällä sivustolla ja sit voitais miettiä missä nähtäis – miltäs kuulostaa?  Helteisin terveisin PIPSA