Vastaa aiheeseen: Aviopari kirjoilla eri maissa?

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Aviopari kirjoilla eri maissa? Vastaa aiheeseen: Aviopari kirjoilla eri maissa?

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä santiago
santiago Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Olisikohan hauskaa olla espanjalainen  ? Voisi ollakin, mutta olkoon. Mähän olen jo näitä finaalivaiheen miehiä.

Ja tulipa mieleen , koska olen pesunkestävä militaristikin, siis vaikean sovinismin lisäksi, miten kävisi korkealle sotilasarvolleni. Mikä tietysti on olemassa vain nostalgiamielessä, enhän taida kuulua enää reserviinkään. Jos siis hakisin Espanjan kansalaisuutta.  Menisivätkö natsat sen tien ? Sodastahan myöhästyin  parikymmentä vuotta joten kunniamerkkejä en ole ehtinyt ansaita. Eikä niistä olisi niin väliäkään.  Ja kun näin päästiin kätevästi asiasta neljänteen, niiden jakomekanismikin oli hieman omituinen . Se oikea sankari sai merkkinsä viimeisenä ja sen mikä jäi jäljelle kun koko komentoketju ylöspäin oli ensin palkittu.

Pena on siinä oikeassa että Suomessa on kesällä lämmintä, ainakin suomalaisen iltapäivälehdistön mukaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1430258225528.html

Näin espanjansuomalaisena emigranttina saatan olla toista mieltä. Mutta ehkä olen väärässä , koska ylläoleva uutinen todistaa että 15* on kesäisen lämmintä.

Vappusäästä sen verran , että melkein nauroin lukiessani lööppejä tyyliin, Suomeen luvassa valkoinen vappu.

Meillähän on luvassa varovaiset  28* ja yöllä 17*.