Vastaa aiheeseen: Verosopimusten irtisanomistilanne

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Verosopimusten irtisanomistilanne Vastaa aiheeseen: Verosopimusten irtisanomistilanne

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä blues
blues Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 26
Vastauksia: 1915

Selma, en mina ole muuta halunnut kuin maaratyt laakkeet ja maksaa niista tayden hinnan. Kelakorttini olen heidan  pyynnostaan palayttanyt 70 luvulla eika ole suunnitelmissa uutta rukoilla.

Minulla on 100 kilometria yksityisklinikalle matkaa ja olen nyt joutunut siella kaymaan 3 viikon aikana 4 kertaa uudelleen ja uudelleen tapaamassa laakaria. Verikokeeseen tarvitsin myos laakarin lahetteen …sen lahetti sahkopostitse. Muuten olisin joutunut senkin hakemaan. Tama siksi koska paikallinen terveyshoitaja ei voi koetta ottaa ilman lahetetta ja Kelalle tehtavaa paperimaaraa. Laskua en voinut maksaa ennen tarkistusta ja se lahetetaan postitse. Voi hyva jysays sanon mina!

Selma hyva, toivottavasti en koskaan enaa sairastu mutta jos niin onnettomasti kavisi niin viime voimillani tulen raahautumaan ainakin Ranskaan…. Tama loistava terveydenhuolto voi toimia kansalaisille mutta minulle on kylla osoittautunut erittain kankeaksi…ilman Kela korttia. Tiistaiseen leikkaukseen olen joutunut odottamaan reilun 2 viikkoa vaikka itse sen maksankin.  Olisin luullut etta joko Visa tai Amex kortti olisi riittanyt. Alkaa hyvat ystavat koskaan ottako Sanitas yhtiosta vakuutusta jos matkustatte. Ma olen maksanut 15 vuotta , viimeista 6900 euroa/vuosi  todetakseni ettei ”Mundi” vakuutus tarkoitakaan etta olisi voimassa muuallakin kuin Espanjassa. Tavallinen olisi maksanut 4 kertaa vahemman ja se olisi voinut korvata. Etta kylla Espanjassakin osataan…

PS. Ei ole yksikaan klinikka tahan mennessa edes teekuppia tarjonnut 😉

• tätä vastausta muokkasi 2 vuotta, 7 kuukautta sitten Profiilikuva käyttäjästä blues blues.