Vastaa aiheeseen: Verosopimusten irtisanomistilanne

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Verosopimusten irtisanomistilanne Vastaa aiheeseen: Verosopimusten irtisanomistilanne

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä blues
blues Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 26
Vastauksia: 1915

Noinhan se menee. Ma olen nyt vuodenverran nautiskellut lomani Suomessa mokilla. Paljon on maa muuttunut viimeisen 40 vuoden aikana. Viime viikot opettaneet lisaa. Mulla on selassa niksahtanut joku nikama ja nyt oon kayttanyt kassillisen rahaa muutamaan laakarikayntiin. Tiistaina leikkaus noin 6000 euroa. Apteekista ei tahdo saada edes asperiinipurkkia jos ei ole Kela korttia. Mukaan antaavat nipun papereita joilla voisin sitten itse hakea Kela korvausta jne…. Koko paikallinen ajatusmaailma pyorii taman Kela kortin ymparilla ja ilman sita ma olen varmaan hiukka spitaalinen tai muuten outo.

Kallistahan taalla on mutta luonto on upea ja ilma puhdasta. Kiva seurata tossa rannassa tapahtuvaa kevaan tuloa. Joutsenet ovat jo tulleet jokisuun sulaan. Samoin muutama telkka. Majavalla on pesa ja teeret on soitimella vieressa. Ainoa asia joka vatuttaa on tuo byrokratia. Mikaan ei toimi jos et mene massan mukana. Ja moinen Kela paperien tyrkytys ei voi olla ihan ilmaista. Jonkunhan niita taytyy kasitella ja laskeskella.  No tyopaikkoja niillakin papereilla luotaneen.

Ma taidan olla outo siinakin suhteessa etta nyt kesan haluan olla Espanjassa ja taas syksylla ja talvella enempi taalla tuulessa ja tuiskussa. Katsotaan nyt ensin miten pystyn kavelemaan tiistaisen leikkauksen jalkeen.