….

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Huimis
Huimis Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 19
Vastauksia: 441
Rookeri kirjoitti:

Ja minä en toistaiseksi ole vielä keksinyt mihin voisin käyttää tablettia 😉

Mulla on autossa navigaattorina, jolla pääsee tarpeen mukaan nettiinkin jos reisun päällä tarttee tietoa jostain hakea. 🙂 Oikein mainion kokoisia laitteita reissun päällä ja ruutu on kivan kokoinen navigointiin.
Mulla on siihen tarkoitukseen sekä tavallinen 7-tuuman tabletti, että näppäintelakallinen Asuksen Transformer (käyttöaikaa melkein 20 tuntia yhdellä latauksella), joka on oikein näppärä peli.
Joskus ensi kesänä sitten ois tarkoitus luopua Transformerista ja ainakin yhdestä älypuhelimesta ja korvata se Padfonella johon sitten näppistelakka ja sitten se ”kynä headset”. Puheaikaa tällä combolla peräti 63 tuntia ilman latausta. Käyttöaikaa tabletilla 16 tuntia.

Aiemmin oli vielä kätevämpi kuin nykyinen, kun oli upotettuna kojelautaan 7-tuuman 3G-tabletti, joka siis oli netissä koko ajan ja se oli kuin tehdasasenteinen ulkonäöltään.
Lisäksi se oli integroituna auton omaan audiosysteemiin ja auton puheohjattuun bluetoothiin joten puhelin, Netflix, Spotify yms. toimivat hienosti sieltä kautta. Mutta nykyisiin autoihini ei yhteenkään saa ko. asennuskehystä. Mutta tämäntyyppinen ratkaisu siis oli kyseessä…tai on nytkin mutta ilman tuollaista ”tehdasmaista” asennuskehystä: