….

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Huimis
Huimis Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 19
Vastauksia: 441
freesoul65 kirjoitti:

että se auton AC-huolto tulee pelkästään sillä hinnalla tehtyä, että sinne lisätään 500 grammaa kylmäainetta + kate, kuten eräät keksivät ehdottaa. Sori vaan. Mutta onneksi meillä on joukossamme asiantuntija joka kertoo että:

Huimis:

Noh mä olin kuitenkin vieressä toimenpiteiden ajan ja kuten mainitsin 50 egee maksoi (normaalihinta, ei ollut edes tarjous) ja varmuudella tehtiin kaikki mitä kuuluikin.

Koska keskuudessamme on ilmiselvästi autojen AC-huoltamisen asiantuntija, joka tietää mitä kaikkea siellä kuuluu tehdä täydellisessä AC-huollossa, niin kerrohan meillekin!

Ps. Ei taida katelaskenta olla orkkilaisten vahvimpia puolia? No ei se minua haittaa. Jos joku tulee onnelliseksi 20 euron AC-”huollosta”, niin minun puolestani vaan.

What next? Miten olis ”öljynvaihto kympillä” tarjous? LOL

Olet oikeassa. Olen autojen ja konetekniikan asiantuntija. Toinen ala josta minulla on tutkinto, on IT. Jos vaivaudut lukemaan taaksepäin, sensijaan että haet koko ajan kaikkialla tilaisuutta kiistellä muiden kanssa, saatat ehkä huomata, että olen jo kertonut mitä tuon hintaiseen huoltoon kuului. Pelkkä kylmäaine oli tarkoitus vaihtaa, koska se oli vähissä, mutta annoin samantien vaihtaa ilmastoinnin öljyt yms.

Opettelepa myös lukemaan. Kukaan ei ole täällä puhunut 20 euron huollosta. Kerroin että omani maksoi 50 euroa. Se ei ole edes Suomeen verrattuna *erityisen* edullinen hinta, vaikka hieman edullisempi onkin.